Loading color scheme

PÓT-ELŐJEGYZÉS 2025/2026 NEVELÉSI ÉVRE

Tisztelt Családók! Kedves Édesanyák, Édesapák! Kedves Érdeklődők!

Az Újpesti Önkormányzati Bölcsődék Intézményének valamennyi bölcsődéjébe a 2025/26 nevelési év pót-előjegyzése az alábbiak szerint történik:

Felvételi kérelem leadásának módjai:

  • A honlapon elérhető - Online gyermekfelvétel menü pontban – űrlap kitöltésével

(az adatvédelmi szabályok betartásával)

Online űrlap benyújtásának időpontja:

2025 augusztus 11. hétfőtől (hétfőn 09.00 órától elérhető az űrlap) - 2025. augusztus 13. szerdáig bezárólag

ÜRLAP KITÖLTÉSE SORÁN FONTOS A CSATOLANDÓ MELLÉKLETEK MÉRETÉNEK BETARTÁSA. A MEGADOTT MÉRETEZÉS TÚLLÉPÉSE ESETÉN A RENDSZER NEM TUDJA ELINDÍTANI A KÉRELEM KÜLDÉSÉT. EBBEN AZ ESETBEN NEM ÉRKEZIK VISSZAIGAZOLÓ E-MAIL A KÉRELEM SIKERES BENYÚJTÁSÁRÓL A MEGADOTT E-MAIL CÍMRE.

 

  • Személyesen – időpontfoglalással - a honlapon megtalálható időpontfoglalás naptárban!

Időpontfoglalás lehetősége: 2025. augusztus 4 és 2025. augusztus 8 között

Személyesen kérelem benyújtásának időpontjai:

  1. augusztus 11 (hétfő) - 2025. augusztus 13 (szerda), 09.00 – 12.00, 13.00 – 14.45

Kérelem benyújtásának helye: Újpesti Önkormányzati Bölcsődék Intézményének Központja

Cím: 1041 Budapest, Lőrinc utca 35-37.

Az online vagy személyesen benyújtandó kérelemhez csatolandó:

  • Életvitelszerű / újpesti lakóhely igazolására (a Gyermek és egyik Szülő részéről)** lakcímkártya
  • Munkáltatói igazolás mindkét Szülő részéről (a benyújtástól számítva 30 napnál nem régebbi), illetve foglalkoztatói szádéknyilatkozat a munkába állás várható idejéről, egyéni vállalkozó esetén a NAV online portálról letölthető igazolás

 

További igazolások (jogosultság esetén):

  • 3 vagy több gyermekes család, tartós betegség, egyedülállóság esetén: a Magyar Államkincstár emelt családi pótlék folyósításáról szóló határozata,
  • Sajátos nevelési igényű (SNI) vagy korai fejlesztésben részesülő gyermek esetén (vagy a felvételre kért gyermek családjában sajátos nevelési igényű gyermeket nevelnek) – Szakértői vélemény,
  • Jelzőrendszeri javaslat (gyermekvédelmi rendszer tagja állítja ki, amennyiben fennál ennek jogosultsága),
  • Védelembe vett gyermek esetén a védelembe vételéről szóló gyámhatósági határozat
  • Rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény (a rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény (RGYK) jogosultságát a települési önkormányzat jegyzője állapítja meg - határozat),
  • Bölcsődei felvétel egyéb indokához kapcsolódó dokumentumok (védőnői javaslat, egyéb).

A bölcsődei felvételről a felvétel szerinti bölcsőde vezetője 2025. augusztus 27. és 2025. augusztus 29. között jelentkezéskor megadott telefonszámon értesíti a Szülőket.

A felvételt nem nyert gyermekek Szüleit 2025. augusztus 27. és 2025. augusztus 29. között elektronikusan értesítsük a jelentkezéskor megadott email címen.

További információkért szerdánként lehet érdeklődni a 061 380 44 88-as telefonszámon (9.00 és 14.00 óra között).

* Kérelmet abban az esetben szükséges benyújtani, amennyiben a gyermek bölcsődei elhelyezését 2025/2026 nevelési évben igénylik (2025.09.01), és a beszoktatást 2025 szeptember 1. és október 31. között kívánják megkezdeni.

**A helyi önkormányzat rendelete és az Intézmény működési engedélyének értelmében az Újpesti Önkormányzati Bölcsődék Intézménye valamennyi telephelyén elsősorban újpesti lakóhellyel rendelkező gyermekek ellátását tudja biztosítani. Ezt a tényt a kérelem leadásánál, a gyermek és az egyik szülő lakcímkártyájával vagy védőnő által kiállított életvitelszerű lakóhely igazolásával szükséges igazolni. Azonban 25 %-ban egyéb okkal nem újpesti lakos is felvehető.