ÉV KÖZBENI BÖLCSŐDEI ELŐJEGYZÉS 2024/2025 NEVELÉSI ÉVBEN
Tisztelt Szülők! Kedves Érdeklődők!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2024. szeptembertől az Újpesti Önkormányzati Bölcsődék Intézményének előjegyzési rendje az alábbiak szerint történik:
Az Újpesti Önkormányzati Bölcsődék Intézményének valamennyi bölcsődéjébe a jelentkezés helye:
Újpesti Önkormányzati Bölcsődék Intézményének Központja
1041 Budapest, Lőrinc utca 35-37.
Telefon: 06 1 380 4488 Honlap: www.ujpestibolcsik.hu E-mail: elojegyzes@ujpestibolcsik.hu
A kérelem benyújtásának módja – Év közbeni bölcsődei ellátást igénylők részére:
Kérelmet abban az esetben szükséges benyújtani, ha a gyermek bölcsődei elhelyezését 2024/2025 nevelési évben sürgősséggel, 2 hónapon belül szeretnék igényelni.
Év közbeni kérelem benyújtásának időpontja:
- 2024. szeptember 1. -2025. április 25. között
- Személyesen: 2024. szeptember 4-tól szerdai napokon, ügyfélfogadási időben, 9:00-12:00 és 13:00-15:00 között.
A kérelem személyes leadásához IDŐPONTFOGLALÁS SZÜKSÉGES (időpontot a www.ujpestibolcsik.hu honlapon foglalhatnak)
A személyes ügyintézéshez a Felvételi kérelem letölthető honlapunkról (www.ujpestibolcsik.hu / Dokumentumok menüpontból) EZ A KÉRELEM KIZÁRÓLAG SZEMÉLYES BENYÚJTÁS ESETÉN HASZNÁLHATÓ!
- Online: 09.01-től a fent megjelölt időszakban folyamatosan, a www.ujpestibolcsik.hu / online felvétel menüponton, online kérelem leadásával.
Az ÉVKÖZBENI bölcsődei ellátást kérő szülőket MIELŐBB, de legkésőbb a kérelem benyújtásától számított 1 hónapon belül telefonon értesíti a felvétel szerinti bölcsőde vezetője a felvételről.
A felvételi kérelem benyújtásakor szükséges iratok:
- Életvitelszerű újpesti lakóhely igazolására (gyermek és egyik szülő részéről)*: lakcímkártya / vagy albérleti szerződés / vagy védőnői igazolás életvitelszerű lakóhelyről
- Gyermek TAJ kártyája,
- Munkáltatói igazolás vagy munkáltatói szándéknyilatkozat MINDKÉT SZÜLŐTŐL!
- Egyedülálló szülő esetén: egyedülállóság igazolása Emelet családi pótlék határozattal
- Egyéb elbíráláshoz lehetséges igazolások **
*A helyi önkormányzat rendelete és az Intézmény működési engedélyének értelmében az Újpesti Önkormányzati Bölcsődék Intézménye valamennyi telephelyén elsősorban állandó újpesti lakcímmel (tartózkodási hellyel) rendelkező gyermekek ellátását lehet biztosítani.
Ezt a tényt a beíratásnál a gyermek és az egyik szülő lakcímkártyájával kell igazolni. 25 %-ban egyéb okkal nem újpesti lakos is felvehető.
** A felvétel elbírálásához egyéb információkat (Szakértői Vélemény, Jelzőrendszeri javaslat, emelt családi pótlék igazolása, Rendszeres gyermekvédelmi támogatás határozat, munkáltatói igazolás) amennyiben rendelkezésre áll, a szülőknek a helyszínen írásos formában kell bemutatniuk, illetve megtenniük.
Bővebb tájékoztatás, valamint a bölcsődék bemutatkozása is megtalálható honlapunkon (www.ujpestibolcsik.hu)
Kocsis Ildikó Edit
Újpesti Bölcsődék Intézményvezetője