Tisztelt Szülők! Kedves Érdeklődők!

A COVID-19 járvány következtében, a személyes találkozások elkerülésével, az Újpesti Önkormányzati Bölcsődék Intézményének valamennyi bölcsődéjébe a 2022/23 nevelési év előjegyzési rendje az alábbiak szerint történik:

  • Felvételi kérelem leadásának módja:

Online kérelem leadás (A GDPR szabályok betartásával, honlapon keresztül: www.ujpestibolcsik.hu/ Online felvétel)

Online felvételi kérelem leadásának időpontja: 2022. május 1-15-ig

Személyes kérelem leadásra csak a legszükségesebb esetben, korlátozott számban lesz lehetőség. A személyes kérelem leadáshoz időpontfoglalás szükséges! A májusi időpontok április utolsó hetében kerülnek feltöltésre.

Személyes kérelem leadásának időpontjai: május 3-4 (kedd-szerda), május 11.(szerda)

Az online kérelem benyújtásakor szükséges iratok:

(szkennelve vagy olvasható minőségben fotózva csatolandó):

  • Életvitelszerű / újpesti lakóhely igazolására (gyermek és egyik szülő részéről)**: lakcímkártya megfelelő oldala/ vagy albérleti szerződés / vagy védőnői igazolás
  • Szülő által írt vagy leendő munkáltató által kiállított (előnyt jelent!) szándéknyilatkozat a munkába állás várható helyéről, idejéről - attól a szülőtől, aki GYES, GYED díjban részesül, illetve aki a bölcsőde kezdéséig otthon van a gyermekkel.
  • Egyedülálló szülő esetén: egyedülállóság igazolása - Emelet családi pótlék határozat***
  • 3 vagy több gyermekes család esetén: Családi pótlék határozat***
  • Sajátos nevelési igényű vagy korai fejlesztésben részesülő gyermek esetén (vagy ha a felvételre kért gyermek családjában sajátos nevelési igényű gyermeket nevelnek) – Szakértői vélemény ***
  • Jelzőrendszeri javaslat***
  • Rendszeres gyermekvédelmi támogatás határozat***
  • Bölcsődei felvétel egyéb indokához kapcsolódó dokumentumok

A felvétel elbírálásához szükséges egyéb információkat, igazolásokat, nyilatkozatokat (Gyermek TAJ kártyája, munkáltatói igazolások – mindkét szülő részéről!) a szülőknek az elvi felvételt követően, a felvétel szerinti bölcsődében, a bölcsődevezetőnek eredeti példányban kell bemutatniuk, vagy a nyilatkozatot megtenniük, a bölcsődei beszoktatást megelőző legalább kettő héttel.

A bölcsődei felvételekről, a felvett gyermekekről a felvétel szerinti bölcsőde vezetőjének értesítést küldünk. 2022. június 6-15 között a felvétel szerinti bölcsőde vezetője telefonon értesíti a szülőket a felvételről.

A felvételt nem nyert gyermekek szülei 2022. június 6-15. között e-mail levélben kapnak tájékoztatást.

Kocsis Ildikó Edit

Újpesti Bölcsődék Intézményvezetője

* Kérelmet abban az esetben szükséges benyújtani, ha a gyermek bölcsődei elhelyezését 2022/2023 nevelési évben szeretnék megoldani, és a beszoktatást 2022 szeptember 1. és október 31. között meg kívánják megkezdeni.

**A helyi önkormányzat rendelete és az Intézmény működési engedélyének értelmében az Újpesti Önkormányzati Bölcsődék Intézménye valamennyi telephelyén elsősorban újpesti lakóhellyel rendelkező gyermekek ellátását lehet biztosítani.

Ezt a tényt a kérelem leadásánál, valamint a felvétel szerinti bölcsődében a beíratásnál, a gyermek és az egyik szülő lakcímkártyájával vagy védőnő által kiállított életvitelszerű lakóhely igazolásával kell igazolni. 15 %-ban egyéb okkal nem újpesti lakos is felvehető.

Bővebb tájékoztatás, valamint a bölcsődék bemutatkozása is olvasható honlapunkon (www.ujpestibolcsik.hu)

*** Amennyiben rendelkezésre áll.

Időpont foglalás

H K Sze Cs P Szo V
1
2
3
Dátum : 2022. Május 3., kedd
5
6
7
8
9
10
11
Dátum : 2022. Május 11., szerda
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Központi elérhetőségeink

Újpesti Önkormányzati Bölcsődék Intézménye Bölcsődék Központja:

  • 1041. Budapest, Lőrinc utca 35-37.
  • +36-1-380-4488
  • ujpestibolcsodek@ujpestibolcsik.hu
  • www.ujpestibolcsik.hu
  • Intézményvezető: Kocsis Ildikó Edit

A félfogadás rendje szerda 9-16 óra között

Figyelem!

A honlapunkon megjelenő képeket a szülők írásos hozzájárulásával tesszük közzé!

Scroll to top