Tisztelt Szülők! Kedves Érdeklődők!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021. szeptembertől az Újpesti Önkormányzati Bölcsődék Intézményének előjegyzési rendje az alábbiak szerint történik:

Az Újpesti Önkormányzati Bölcsődék Intézményének valamennyi bölcsődéjébe a jelentkezés helye:

Újpesti Önkormányzati Bölcsődék Intézményének Központja

1041 Budapest, Lőrinc utca 35-37.

Telefon: 06 1 380 4488                   Honlap: www.ujpestibolcsik.hu        E-mail: titkarsag@ujpestibolcsik.hu

A kérelem benyújtásának módja – Év közbeni bölcsődei ellátást igénylők részére:

Kérelmet abban az esetben szükséges benyújtani, ha a gyermek bölcsődei elhelyezését 2021/2022-es nevelési évben sürgősséggel, 2 hónapon belül szeretnék igényelni.

Évközbeni kérelem benyújtásának időpontja:

  1. szeptember 8. (szerda) - 2022. április 27. (szerda) között
  • Személyesen: 2021. szeptember 8-tól (amennyiben a pandémiás helyzet engedi!): szerdai napokon, ügyfélfogadási időben, 9:00-12:00 és 13:00-15:00 között.

A kérelem személyes leadásához IDŐPONTFOGLALÁS SZÜKSÉGES (időpontot a www.ujpestibolcsik.hu honlapon foglalhatnak)

A személyes ügyintézéshez a Felvételi kérelem letölthető honlapunkról (www.ujpestibolcsik.hu / Dokumentumok menüpontból) EZ A KÉRELEM KIZÁRÓLAG SZEMÉLYES BENYÚJTÁS ESETÉN HASZNÁLHATÓ!

  • Online: 09.01-től a fent megjelölt időszakban folyamatosan, a www.ujpestibolcsik.hu / online felvétel menüponton, online kérelem leadásával.

Az ÉVKÖZBENI bölcsődei ellátást kérő szülőket MIELŐBB, de legkésőbb a kérelem benyújtásától számított 1 hónapon belül értesítjük telefonon a döntésről.

A felvételi kérelem benyújtásakor szükséges iratok:

Életvitelszerű / újpesti

  • lakóhely igazolására (gyermek és egyik szülő részéről)*: lakcímkártya / vagy albérleti szerződés / vagy védőnői igazolás életvitelszerű lakóhelyről
  • Gyermek TAJ kártyája,
  • Munkáltatói igazolás vagy munkáltatói szándéknyilatkozat MINDKÉT SZÜLŐTŐL!
  • Egyedülálló szülő esetén: egyedülállóság igazolása Emelet családi pótlék határozattal
  • Egyéb elbíráláshoz lehetséges igazolások **


*A helyi önkormányzat rendelete és az Intézmény működési engedélyének értelmében az Újpesti Önkormányzati Bölcsődék Intézménye valamennyi telephelyén elsősorban állandó újpesti lakcímmel (tartózkodási hellyel) rendelkező gyermekek ellátását lehet biztosítani.
Ezt a tényt a beíratásnál a gyermek és az egyik szülő lakcímkártyájával kell igazolni. 15 %-ban egyéb okkal nem újpesti lakos is felvehető.

** A felvétel elbírálásához szükséges egyéb információkat (Szakértői Vélemény, Jelzőrendszeri javaslat, emelt családi pótlék igazolása, Rendszeres gyermekvédelmi támogatás határozat, munkáltatói igazolás) a szülőknek a helyszínen írásos formában kell bemutatniuk, illetve megtenniük.


Bővebb tájékoztatás, valamint a bölcsődék bemutatkozása is megtalálható honlapunkon (www.ujpestibolcsik.hu)

Kocsis Ildikó Edit

Újpesti Bölcsődék Intézményvezetője

Időpont foglalás

H K Sze Cs P Szo V
1
2
3
4
5
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
24
25
26
28
29
30
31

Központi elérhetőségeink

Újpesti Önkormányzati Bölcsődék Intézménye Bölcsődék Központja:

  • 1041. Budapest, Lőrinc utca 35-37.
  • +36-1-380-4488
  • ujpestibolcsodek@ujpestibolcsik.hu
  • www.ujpestibolcsik.hu
  • Intézményvezető: Kocsis Ildikó Edit

A félfogadás rendje szerda 9-16 óra között

Figyelem!

A honlapunkon megjelenő képeket a szülők írásos hozzájárulásával tesszük közzé!

Scroll to top